Bert Bakker campagneleider

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Sun Sep 3 07:54:34 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tjerk,

Dat kan ik haast niet geloven. Op mijn rekening komt
er maandelijks 2 min of meer vaste bedragen binnen die
samen nog geen deuk in een pakje boter slaan. Dat is
al zo voor meer dan 3 jaar.
Ik neem aan dat dit voor het merendeel van de burgers
geldt. Het is dus eenvoudig om grosso modo de
potentieele witwassers en vreemdsoortige transacties
eruit te halen, inplaats van iedereen op voorhand
"schuldig" te verklaren.
Bankgeheim bestaat toch al jaren niet meer...
De moeite die het mij dus neemt om voor de kat ze
miauw aan de ukase de voldoen geeft blijk van
ambtelijke arrogantie.
Verder vindt ik het gemak waarmee jij je aan deze
ambtelijke willekeur conformeerd verbazingwekkend.
Nederland, waar de makke schapen met 2 benen zijn
uitgerust.

Eventus stultorum magiste

dirkie

http://mail.yahoo.com