Ben zeer benieuwd waar men nu mee gaat komen.

Ger gmw.arts at HOME.NL
Sat Sep 2 16:50:26 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dag Joris,

Wie wacht op vernieuwde verkiezingen als dat verder niks doet? I elk geval
hoeven ze van mij niet en veleook niet, maar dat mag ik of anderen niet
zeggen?
Om maar een actueel onderwerp te noemen. Of je pasfoto door een amtenaar
wordt afgekeurt met een gekozen of benoemde burgermeester, zal iedereen toch
een biet zijn. En om even in de richting van D66 te gaan, wat ik vind dat ze
nodig hebben is geen gekozen burgermeeter, en dat vindt men zelf ook al niet
meer toch?
Buiten het steuenen van de onderkant, wat ik echt wel je eens ben, heb je
het in erg veel egvallen die ik dan weer tegenkom, over het recht van
mensen.
Referenda zou nog wat anders zijn maar een gekozen burgermeester met een
eigen mandaat kan en mag je over twisten.
Dus laten we vrolijk blijven Joris, en wachten even af waar men mee komt
straks.

Ger