schaf werkgeverspremies 55-plus af

Ger gmw.arts at HOME.NL
Mon Oct 30 16:29:48 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Inderdaad een mooi idee Kaj,

Ik kan het beoordelen maar een vermindering zou al heel wat zoden aan de
dijk zetten.
Of  het echt zo is weet ik niet zeker daar men nogal met uitzendbureau's
werkt die sowieso duurder zijn. Maar iets dergelijks in de risico's wat
werkgevers lopen zou nog mooier zijn. Denk alleen maar eens aan 2 jaar
ziekengeld doorbetalen.
Hahaha, het is en blijft wel VVD he, dus eerst eens zien of er niks
financieels achter te zoeken is. Minder WW-uitkeringen en minder
belastingen, dus wees voorzichtig. Het zijn en blijven 2 potten met geld.

Ger