weer eens goed nieuws

Vreekamp vreek72 at HETNET.NL
Sat Oct 28 22:32:39 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Nou, ik snap niet wat de consequenties zijn als de AOW twee jaar later komt.
Bijv. twee jaar langer een andere uitkering als ze daar al inzitten? Meer
pensioen tot 67 omdat de AOW later komt? Dus hogere pensioenpremie om dat
gat bij de fondsen te vullen? Staat daar wat over in die CPB doorberekening
van partijprogramma's?

Over deze vragen lees ik niks in de "kwaliteitskranten".

Henk Vreekamp