weer eens goed nieuws

Bert Bakker bbakker at USA.NET
Thu Oct 26 19:22:01 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dat D66 het 'meest in de sociale zekerheid' bezuinigt, komt door de
AOW-maatregel (in 24 jaar naar 67), door de afschaffing van het UWV en het CWI
(naar de gemeenten), en door de vermindering van de reïntegratiebudgetten
(ineffectief).
Een echte bezuiniging is wel de verdere beperking van de WW-duur (waarbij de
VVD overigens nog verder gaat).

Links kiest voor werkloosheid en minder groei, rechts steekt de kop in het
zand (vergrijzing) en kleedt de zorg uit.
D66 - Beste Keus!
:-)