Liberalisme in de zorg: fraude, belastingontduiking en kwakzalverij

Sun Oct 15 10:09:27 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Henk Vreekamp <vreek72 at HETNET.NL>,
>Ho ho, Marc, geen tuchthuisboef maar een tuchthuisboevin. Gister probeerde
>de VK het geslacht nog wat te verdoezelen in het bericht hierover.

 Ik zag het...
    http://www.volkskrant.nl/economie/article358938.ece/Slotervaart-eigenaar_biecht_strafblad_op

 Ik heb hier gisteren contact over gehad met Cees Renckens (voorzitter Ver-
 eniging tegen de Kwakzalverij).

 Een van de kwakzalvers die in het Slotervaartziekenhuis zou gaan werken is
 volgens onbevestigde berichten ene Michael Maes. Dit is een orthomolecu-
 laire psychiater die als hoogleraar psychiatrie in Maastricht mede verant-
 woordelijk was voor honderden moorden - momenteel heeft deze gek een aantal
 'klinieken' in Belgie,
    http://www.mcare4u.com
    http://www.ediver.be
 alwaar hij jan-en-alleman van wat men maar wil 'geneest' met omega-3 visolie/
 zonnebloemolie. Zijn favoriete hobby is brieven schrijven aan Balkenende en
 de Koningin waarin hij zich beklaagt over het bestrijden van kwakzalverij.
 Tegelijk vult hij z'n zakken met deze frauduleuze test,
    http://www.melisa.org
 en daarom verliest hij z'n rechtzaken,
    http://zoeken.rechtspraak.nl/resultpage.aspx?snelzoeken=true&searchtype=kenmerken&vrije_tekst=AU9210

 Dit betekent dat er opnieuw een groot aantal mensen de dood zal vinden (dit
 is wel even wat heavier dan de misdaden die de liberalen doorgaans in Neder-
 land plegen; dit is de zaak Millecam in het kwadraat). De man is niet voor
 niets de nummer #1 target van kwakzalverij-busters in de Lage Landen. Wie
 bij de zoekmachine van het blad van de Universiteit van Maastricht op deze
 gek zoekt (dit is de ware reden waarom ik van de week dat stuk over Boris
 van der Ham vond),
    http://www.observant.unimaas.nl
 vindt weliswaar zwaar-gecensureerde resultaten - maar ook die mogen er zijn.
 Zoek op 'bloedtesten', 'Gillessen', 'Maes', 'Schils' en 'zwijgplicht' en er
 komt een hoop ellende voorbij die z'n weerga niet kent. Maar da's het topje
 van de ijsberg (een universiteit wil graag voor fatsoenlijk doorgaan).

 Maar deze gek wordt thans door liberalen in Den Haag geholpen. Voor de goede
 orde: dit gaat louter om geld, dit heeft *niets* met de zorg te maken. Dit
 is zware oplichting met dodelijk gevolg onder medisch voorwendsel.

 Dit is waar liberalen *echt* mee bezig zijn.

 Marc Fluks, Amsterdam