Campagne

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Oct 13 22:01:46 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Aan alle art. 301 lezers,

Hoe staat het met onze campagne? We profileren ons tegen Rita Verdonk, we
hebben Balkenende II weggezonden wegens Rita Verdonk, we nemen  stelling
voor een meer humaan beleid tegen al die arme sloebers, die nu over onze
straten schooieren, en die we zo hard nodig hebben, als ik als
gepensioneerde langs architectonisch verantwoorde wandelpaden loop, maar
waar blijft het in onze campagne:

Wie was er voor het verblijf van onze pijpse kleermaker: D66, wie was tegen:
de PvdA. Wie wilde 26.000 vreemdelingen legaliseren? D66! Wat deed de PvdA?
Tegenstemmen. Ik vertelde dat onlangs nog aan een zeer invloedrijk PvdA-lid
(en o jee, nu ook mij directeur), en een aspirant wethouder van een
Rotterdamse deelgemeente, maar beiden dachten, dat de PvdA daar altijd voor
waren.

PvdA was dat niet!. Wij wel. Die boodschap moeten we uitzenden.

Wat doen we nu? Niets.

met vriendelijke groet,

Mr W.T. Jouwstra

Utrecht