Aprilgrap in oktober

Wed Oct 11 10:10:38 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Mark Giebels <mark.giebels at GMAIL.COM>,
>http://ayaanhirsiali.web-log.nl/ayaanhirsiali/2006/10/_na_demoralisat.html

 Inderdaad, dit stuk bedoelde ik...   :-)

 Boven het stuk staat:
>Na demoralisatiecampagne liet Ayaan zich wegvoeren

 Hiermee suggereren de auteurs dat AHA 'gedemoraliseerd' is. (Bravo !)

 Niet door Donner (of Verdonk - die in het stuk trouwens niet voorkomt);
 neen, ons borderline-typje is intrinsiek gedemoraliseerd. En daar geven
 twee rechtse malloten middels dit stuk een alternatieve verklaring voor.
 Dat bedoelde ik met dat 'verdraaien van de werkelijkheid'.

 Moeten wij denken dat de auteurs (slimme liberalen) dit niet door zouden
 hebben ? ...neen, ze belazeren de kluit...