Moskeemakette staat op instorten

Kaj mail at KAJLEERS.NL
Wed Oct 11 09:59:09 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Oja, die enorm grote moskee - de grootste van Westeuropa! - krijgt
> minaretten van wel 42 meter hoog of zo. (Pin me er niet op vast als
> ik er een paar meter naast zit.) Dat dat niet hoger is dan de toren
> van een katholieke kerk in dezelfde buurt, vertelt Fluks er niet bij.

En dat vind ik ook weer zoiets, hé... Als het een minaret betreft of all
things Muslim, dan is het hek van de dam.
Het lijkt inmiddels een automatisme dat er bij woorden als 'islam',
'minaret', 'moskee', 'integratie' etc overal roodgloeiende alarmbellen
afgaan. Religieuze excessen op Goeree-Overflakkee of de Bible Belt lijken
niemand te deren.

Mijn conclusie: ook Nederland is langzaam maar zeker geïndoctrineerd
geraakt.