Moskeemakette staat op instorten

Wed Oct 11 07:13:33 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 10-okt-06, at 11:23, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

> Toenvallig bracht Bloomberg vanmorgen het bericht dat in 1999 45% van
> de
> Nederlandse bevolking uit immigranten bestond en dat de immigranten in
> 2015 reeds met 52% de meerderheid in ons land vormen (er staat ook bij
> dat
> die cijfers volgens de CIA zijn overtrokken - het zou volgens de CIA in
> 1999 17% zijn - maar goed, dit zijn 'politiek-correcte' cijfers - wie
> om
> zich heen kijkt, weet een dergelijke cijfer niet waar kan zijn).

Welk cijfer niet? (Je maakt zoals gewoonlijk weer een zoekplaatje
van je betoog.) Bedoel je dat die 45% niet klopt, of die 17% niet?

Oja, die enorm grote moskee - de grootste van Westeuropa! - krijgt
minaretten van wel 42 meter hoog of zo. (Pin me er niet op vast als
ik er een paar meter naast zit.) Dat dat niet hoger is dan de toren
van een katholieke kerk in dezelfde buurt, vertelt Fluks er niet bij.

Erik vdMb