Hetze?

Wed Oct 11 07:07:54 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 10-okt-06, at 9:45, Hein van Meeteren wrote:

> OK, ik zal je niet meer mijn jongen noemen.

Bravo!

> Ik heb het over het bewust en gericht van de agenda plaatsen van één
> van ergste misdaden die de mensheid kent.

En heb je er eigenlijk verstand van Hein, of blaat je ook maar
gewoon iemand anders na?

> Genocide is niet voor niets na WOII als uiterst zware misdaad
> gedefinieerd.

Nee. Maar dat er in dit geval sprake was van genocide volgt
daar niet uit.

> Wanneer een genocide is vastgesteld, dat is het bijzonder ernstig dat
> mensen met bepaalde belangen de genocide ontkennen. Of bagatelliseren.

Geen open deuren alstublieft.

> En pas op, wie heeft de genocide op de agenda geplaatst? De Armeniërs
> zelf. En daar hebben ze het volste recht op.

Ik ben ook geen deskundige hoor, maar is het niet wat erg
gemakkelijk om de Armeniërs af te schilderen als lelieblanke
slachtoffers en de Turken als inktzwarte daders?

> Ach Bart, je bent een beetje pissig op een paar mensen hier
> waarschijnlijk omdat je soms teveel van kritiekloos volgen bent
> beticht.

Hoho, geen ad hominems graag. Dat mocht niet van jou;
wees dan ook eens consequent.

> En nu krijgn we de wind van voren van je. Ga eens op de inhoud in, zou
> ikezeggen.

gaap

> Wat moet ik anders zeggen tegen deze stalker die me al jaren probeert
> te beschadigen met onzinnige beschuldigingen en uit z'n duim gezogen
> verhalen?

Sorry Hein, maar als je zo doorgaat volgt er toch echt een aangifte.
Geen van mijn beschuldigingen is onzinnig; uit mijn duim gezogen
heb ik niets - jij bij herhaling - en je bewering dat ik een stalker ben
bleek je helemaal niet hard te kunnen maken en moest je terugnemen.
Dus ik zou hier maar snel mee stoppen als ik jou was.

> Wil je dat ik inhoudelijk op hem inga? Je weet wat er dan gebeurt.

Ja, dan jokt Malle Hein de zoveelste versie over zijn optreden als
'bestuurder' bij elkaar - ik ken inmiddels al een twintigtal versies.
In plaats van gewoon eens eerlijk toe te geven wat voor een
enorme bende hij heeft weten te maken van zijn lidmaatschap van
een bestuur van een stichtinkje met nog geen 30 donateurs.

> Dus dat doe ik niet/

Ik ben niet anders van je gewend.
Liegen, jokken, aanvallen op de man, ellebogen, schelden,
en je bemoeien met het privéleven van je opponent, dat is
jouw stijl.

> Wedden dat deze figuur ónze interactie weer aangrijpt om z'n
> tendentieuze berichten voort te zetten?

Die weddenschap heb je verloren; ik reageer in de interactie
op de Armeense kwestie en op jouw enorme schijnheiligheid
en je zelfingenomen geblaat. Van tendentieuze berichten is
helemaal geen sprake; ik hou mij strikt aan de treurige feiten.

> Maar goed, ook gaap zal ik niet mer zeggen.

Wedden dat je ook deze belofte weer verbreekt Heintje Davids?

Erik vdMb