Hetze?

Bart Meerdink bm_web at KPNPLANET.NL
Mon Oct 9 16:57:41 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein van Meeteren wrote:

> Nee. Ik hoef niet mijn ouders te zijn om de moord op 6 miljoen Joden te

Het op de agenda plaatsen van dit onderwerp is een daad van politiek
vandalisme. Het is voor Nederland niet van praktische betekenis, gaat
over een ver verleden in een ver buitenland. Er is een verband met de
vrijheid van opinie in Turkije, maar daar gaan onze verkiezingen niet over.

Politiek hoort te gaan over zaken die wél relevant zijn voor degenen
wiens mandaat men zoekt om het algemeen belang te mogen dienen.

Het is ook wel duidelijk dat zo'n discussie als deze alleen maar haat en
nijd oplevert, en niets meer.

D66 is toekomstgericht, wil zich bezig houden met wat Nederland beter
kan maken. Vrijheid, welvaart, cultuur, een blijvend gezonde en prettige
leefomgeving, noem maar op.

Deze discussie vind ik hier dus niet op zijn plaats, en al zeker niet
als vehikel voor Heins geldingsdrang.

Bart