Kiezer ziet ruggen

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Sun Oct 8 08:04:21 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bart Meerdink wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> John, wees niet zo bitter, dat brengt niets goeds voort.

Hoezo bitter. De stelling  van John lijk me  een
juiste. Dat D66 heeft geen bestaansrecht !!
Kan beter bij Rutte aanschuiven.

> D66 is nog steeds vooruitstrevend,

Daar zit flink de klad in. BTW: over labeltjes
gesproken, dit is er geen? Inhoudsloos bovendien!!

Zo 'vooruitstrevend' dat het Verdonk mogelijke maakte.

 > zoals het altijd geweest is.

Zoals het ooit was.

> Mocht je inhoudelijk iets te berde willen
> brengen, dan is daar alle gelegenheid voor.

Fijn Bart, dank voor de tip ...

> Links vs. rechts vind ik een tamelijk betekenisloze en steriele
> discussie. Zeg waar je het wel en waar je het niet mee eens bent en
> waarom, maar plak geen labeltjes.

Ik ben het niet eens met je labeltjes geplak! Omdat
het werkelijk nergens over gaat.

Stevige discussie, niet? ;)

Henk Elegeert