Guardian Unlimited: Met orders review after Muslim refuses to guard Israeli embassy

Vreekamp vreek72 at HETNET.NL
Sat Oct 7 01:15:51 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Je bent inderdaad kort van geheugen. Meermalen heb ik juist betoogd dat ik
een agnost ben, en dus geen felle atheist. Ik zie een gelovige van een
vergelijkbaar niveau als voetbalgekken, populisten, etc.  Je hele betoog
verraadt dat je eigenlijk zelf zeer gelovig bent (waarin weet ik niet),
terwijl ik slechts verwijs naar historische misstappen van christenen uit
het Westen, analoog aan die van moslims nu en toen. Verder mag je je
tegenstanders nooit onderschatten. Bush liegt veel, maar zijn agenda is
weinig geheim. Benul heeft'ie wel, maar 't is daar verder in het Witte huis
wel een puinzooi als ik de verhalen over Woodwards nieuwe boek mag geloven.
Kortom, een liegende manager in de politiek...
hv,u