Van Mierlo: geef fouten toe (2)

Bart Meerdink bm_web at KPNPLANET.NL
Fri Oct 6 17:13:26 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein van Meeteren wrote:

> Maar ja, als hij, hafmo, tóén al wist dat zijn partij om Verdonk
> moest breken, waarom heeftie dan tóén het hele congres omgeblazen en is
> met Verdonk in zee gegaan? Dat kopt toch niet,

Dat klopt dus ook niet, je doet aan mythevorming. Het congres was al op
weg om ja te zeggen, dat is mijn bescheiden mening en ik was erbij.
Alleen als van Mierlo een vlammend betoog tégen verdere deelname had
gehouden dan was het congres wel omgegaan, of er was in ieder geval een
hoop heibel geweest.

Bart, één van die 'meewaaiers' (je kunt overigens op deze lijst
terugzoeken wat ik toen voor en na het congres schreef).