Van Mierlo: geef fouten toe (2)

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Fri Oct 6 16:37:32 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Glenn Mellonius wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Hoe zat dat ook al weer?
> Op het Paascongres was de neiging de ene kant op, maar door de speech
> van HAFMO op het laatste moment, ging het congres de andere kant op.
> En nu verwijt hij dat er geen breekpunt is gemaakt.

Nee nee, tóén ging het om het paasaccoord. De vernedering van Thom de
Graaf. Maar ja, als hij, hafmo, tóén al wist dat zijn partij om Verdonk
moest breken, waarom heeftie dan tóén het hele congres omgeblazen en is
met Verdonk in zee gegaan? Dat kopt toch niet, oiok hafmo draait als een
draaitol. En: wat een meewaaiers, die congresbezoekers, ze laten zich
door hafmo heen en weer blazen, ze lijken wel waterplanten. Dus....Nee,
ik ben niet op het feestcongres, vandaag niet en morgen niet. Wat moet
ik daar? Champagne drinken op de Titanic? Als de verrader aangekeken
worden, de verrader die altijd al gezegd heeft wat hafmo vandaag zegt?
Ik heb namelijk exact dezelfde analyse gegeven aan de SAC als hafmo
vandaag in de publiciteit doet (D66 moet haar fouten erkennen om
geloofwaardigheid terug te winnen...) en wat doet de SAC, die plaatst me
NIET op de lijst.
Wat een verdriet.
Wat moet ik bij D66?