Effectief milieubeleid

Ger gmw.arts at HOME.NL
Thu Oct 5 05:30:57 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Het gaat niet om mijn frustratie Mark maar wel dat we er met alleen veel te
veel voor betalen en dadelijk nog veel meer.  Als je het al over geld hebt
en willen besparen op de zorg. Voornamer is natuurlijk het aantal
mensenlevens dat ermee geschrapt wordt.
Het lijkt mij er teveel op dat het allemaal een kosten/baten analise. Wat is
het goedkoopste?
Maar jouw en mij bv. het roken ergens verbieden terwijl de overheid op
andere zaken de zak aan maarten geeft kan er bij mij niet in. Het is zelfs
ongrondwettelijk bij mijn weten. Een overheid dient die bescherming te
bieden.
Normen en waarden? Ze weten niet eens waar ze het over hebben.

Ger