D66-kandidatenlijst Tweede Kamer

Kaj mail at KAJLEERS.NL
Sun Oct 1 22:54:43 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>Bij DB.NL deed Malle Hein niet anders dan draaikonten, op zijn
>woorden terugkomen en andere mensen weg-ellebogen.
>En later daar op aangesproken deed Malle Hein niets anders
>dan draaikonten, op zijn woorden terugkomen en andere mensen
<weg-ellebogen. (Kijk maar in het lijstarchief.)
>Dus wat is nu eigenlijk het verschil?

Begin je daar nou wéér over?

Pathetic LOSER.

Jij moet serieus je kop eens laten nakijken.

>Nu, één verschil kan ik wel noemen: Pechtold was wethouder in
>Leiden. Malle Hein was bestuurslid van een stichting met slechts
>een 25-tal donateurs en wist een geweldige puinhoop te creëeren,
>waaruit hij zich tenslotte dacht te bevrijden door de tent maar op te
>heffen.

Niet zo gek, als je een n00b troll hebt als jij die in al zijn zieligheid
niets anders kan dan een forum kapotspammen. Net als deze mailinglijst.
Weet je wat ik tegen uitkeringsmensjes met een 'ach ik ben zo
zielig!'-syndroom zeg?

HAAL JE KOP UIT JE REET EN REGEL EEN LEVEN

Ik heb er nu schóón genoeg van.