felicitaties voor Fatma

Bart Meerdink bm_web at KPNPLANET.NL
Tue Nov 28 15:25:30 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein van Meeteren wrote:

> [...] en Fatma heeft dus een standpunt ngenomen, en is daarvoor beloond. Een standpunt dat moreel en politiek verwerpelijk is. Athans, dat vind ik.

Tja, en daarin heb je gewoon ongelijk. Puur en simpel. Althans, dat vind
ik ;-) Daarmee valt de grond onder je voeten weg bij al je tirades
betreffende dit onderwerp. Twijfel je ooit wel eens aan je eigen gelijk?

Het enige wat van Fatma verlangd wordt is dat ze blijft functioneren
zoals ze de afgelopen termijn heeft gefunctioneerd. Als 100% D66-er dus.

Wie een claim op haar wil leggen voor iets anders heeft geen enkel recht
van spreken en kan de boom in.

Uiteraard moeten we er wel mee rekenen dat veel van deze deze 'Turkse'
voorkeursstemmen bij een volgende gelegenheid misschien ergens anders
terecht gaan komen, voor zover zij tenminste voor het eerst op onze
partij stemden (spreekt vanzelf bij switchende kiezers).

Wat je schrijft over de mensen die hun stem op Fatma uitgebracht hebben
kan trouwens ook op geen enkele manier door de beugel. Mensen als groep
in een abject hoekje drukken zonder ze ook maar te kennen...

Bart