felicitaties voor Fatma

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Tue Nov 28 14:31:58 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Soms MOET je een standpunt innemen, Marc-A. Er zijn kwesties die een categorisch imperatief veroorzaken. Geen standpunt innemen is ook een standpunt innemen, en Fatma heeft dus een standpunt ngenomen, en is daarvoor beloond. Een standpunt dat moreel en politiek verwerpelijk is. Athans, dat vind ik. Haar loon is dan ook een gift-gift, om met Marcel Mauss te spreken.