Derde zetel: met de hakkenover de sloot!

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Sun Nov 26 21:42:28 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein van Meeteren wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Wel Bert, áls dat zo is: je zult het wel in het openbaar sportief
> opnemen, maar ik heb er grote moeite mee.

In GMNL laatst nam hij het, toen het daar ter sprake
kwam, ook manmoedig op. Blij was ie niet, maar ja,
wat wil je? Ik overigens ook niet.

> Jij bent een van de weinigen
> waarin ik echt geloof in D66, en dan verlies je je zetel op deze manier.

Eens. Erg lullig inderdaad ....

> Als het zo is: dank voor je échte D66-geluid. Ik hoop dat je je weg zult
> vinden buiten de politiek.

Ik hoop dat Bert juist iets blijft doen voor de
democratie en D66 .... ;)

Er is een hoop te doen, zowel de democratie als het
échte D66-geluid.

Henk Elegeert