Derde zetel: met de hakkenover de sloot!

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Sun Nov 26 21:23:27 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bart, je kunt mij van zieken beschuldigen, maar de ziekte ligt toch echt
ergens anders. Een genocide ontkennen/bagatelliseren heeft NIETS te
maken met vrijzinnige democratie. Het is de ziekte van de
nationalistische Turken, niet van ons, en we zouden ons er verre van
moeten houden. Waarom toch steeds die neiging degenen die gewoon zeggen
wat ze menen de schuld in de schoenen te schuiven?  Makkelijk, hoor.
Dáár zit de ziekte. En drie (eigenlijk twee) zetels IS een gróót
verlies, /face it/.
Al die ontkenning vind ik eerlijk gezegd behoorlijk ongezond. De leden
hadden de kans D66 te redden, maar kozen ervoor de afgang in te gaan,.
Dat was een bewuste keuze. Sta voor die keuze, en ga je niet te buiten
aan zondebokken zoeken.