Mooi resultaat voor D66 !

Thu Nov 23 12:38:49 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Een tijdje terug schreef ik op onze discussielijst dat drie zetels voor onze
partij het beste resultaat zou zijn en gisteren zijn die drie binnengehaald.

Drie zetels is een prachtig resultaat voor D66 ! Ik ben zeer tevreden - ook
over de gevolgde campagnestrategie, inclusief het teruggrijpen naar betere
tijden van onze partij en de inzet van Hans van Mierlo de afgelopen week.

Ik vind dat Alexander Pechtold het heel goed gedaan heeft. En Bertus gun ik
het behoud van z'n zetel; daar is duidelijk hard voor gewerkt. En wat extra
brains in de fractie is nooit weg...
                                                                       :-)
Mijn dag kan niet meer stuk...

Nu nog een vrijzinnig-democratische en wat linksere koers van de partij zelf
en het afzweren van dat modieuze sociaal-liberalisme en we komen - vanuit de
oppositie - weer helemaal terug...

Maar het begin is er !
Dit gaat wel goed..                    :-)