COC laat 'Homopartij D66' vallen

Mon Nov 20 20:25:48 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Bert Bakker <bbakker at USA.NET>,
>We hebben een goed homobeleid omdat we menen dat het de moeite waard is om
>voor homorechten op te komen, zoals we dat ook voor tal van andere groepen
>doen.

 Dat is niet waar het om gaat.

 'Opkomen voor homorechten' betekent louter dat homo's niet langer gediscri-
 mineerd worden. Ik neem aan dat de meeste D66'ers het daarmee eens zijn (ik
 in elk geval wel). Het betekent niet dat de kandidatenlijst van D66 is door-
 spekt met homo's en dat we bezig moeten zijn met terrassen en landen/reli-
 gies die homo's zouden discrimineren in het verdachtenbankje moeten zetten.

 Als 1 op de 20 mensen homo is, dan kan men verwachten dat er op de eerste
 20 plaatsen van onze lijst 1 homo staat. Maar hoeveel waren het er - 5, 6 ?
 Zoiets. Dat kan dus geen toeval zijn.

 Er is hier gewoon iets mis. Net als met de invloed van de Jonge Democraten
 op de partij en met de Opschudders. Het doet wat communistisch aan...
 Bertus, je bent er nota bene zelf het slachtoffer van geweest (mogelijk ben
 je dat woensdag opnieuw als D66 2 zetels haalt en Boris-II zetel 2 inneemt
 en niet jij - louter omdat hij door homo's en Jonge Democraten op nummer 2
 is gezet).

 Dat homo-gedoe had in het geheel niet in D66 horen te spelen... En nu het
 COC D66 naar de ondergang heeft geleid, papt deze door-en-door corrupte club
 meteen aan met Groen-Links... Nou, die partij is alvast gewaarschuwd...