S égolène Royal (was: Cartoonprotest en)

Bart Meerdink bm_web at KPNPLANET.NL
Sun Nov 19 12:37:39 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 19-2-2006 20:43 schreef Bart Meerdink:

> Troost je, als het journaal gelijk heeft dan krijgt Frankrijk een
> vrouwelijke president, en het lijkt een hele vooruitgang te worden. Maar
> dat zegt op zich weinig natuurlijk, met Chirac als de huidige president :-)

Toch goed van het Journaal, dat ze toen al een uitgebreid item over
Ségolène Royal hadden!

Volgens mij gaat ze winnen van Nicolas Sarkozy.

Wat zou dat betekenen voor de EU. Wat meer visie misschien? Zou het
beeindigen van de Brussel-Straasburg farce eindelijk bespreekbaar zijn?

Ze is natuurlijk wel lid van de École nationale d'administration elite
dus misschien moet je niet te veel vernieuwing in één keer verwachten.

Het maakt haar kansen bij het meer rechtse deel van het electoraat
misschien wél wat groter.

Bart Meerdink