linkse coalitie rampzalig voor economie

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Wed Nov 15 10:21:06 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 11/15/06, Ger <gmw.arts at home.nl> wrote:

> [...]

Rampzalig? Zoiets als een tsunami??

M.i. zou nog meer wij-zij denken in binnen- maar vooral ook buitenland veel
desastreuzer uitpakken voor de economie, maar ja, dat kan het CPB of Bert
niet doorrekenen.... Net zoals het vooruitschuiven van de
energieproblematiek door CDA en VVD....

En verder vind ik die programmas van de coalitiepartijen wat betreft
economische hervormingen ook niets voorstellen...Men gaat vast nog heel veel
korten op hoogtes van en rechten op uitkeringen, maar verder reikt hun visie
op de economie ook niet...

D66 heeft de rampzalige Balkenendes en Verdonks al genoeg geholpen de
afgelopen jaren. Een  'message' zo vlak voor de verkiezingen dat D66 opnieuw
partij kiest voor conservatief-rechts stelt me dan ook zeer teleur...Waarom
nou toch?

Groeten,
Mark Giebels