Retro66: Pluim voor campagnestrategie Pechtold

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Tue Nov 14 23:49:46 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Eelco,

Ik deelde je negatieve mening over Pechtold, maar gegeven de huidige
politieke omstandigheden doet hij zijn best om van het onmogelijke nog wat
te maken.  Ook ik worstel met de vraag, wat ik zou stemmen als D66 niet meer
is of niet meer datgene biedt wat ik verwacht. Groen Links is dan een optie,
zeker onder Femke, maar ik ken de afdeling Utrecht ervan te goed, en dan wil
ik niet meer. PvdA is een optie, maar eigenlijk geldt daar al weer hetzelfde
voor. If not, what then? Ik denk toch PvdA, want Balkenende hoef ik niet
meer. Colijn V moet eenmalig blijven en de opmerking van Rouvoet gisteravond
tegen Pechtold over Paars -er zijn in de jaren negentig een paar gaten in de
zeedijk geschoten (homohuwelijk, euthanasie, abortus), die wij nu weer
moeten dichten- maakt dat ik een ieder die modieus overweegt hem te stemmen
tot in de hel zal blijven achtervolgen.

Het zieltogende zit tussen de oren, en moet in ieder geval niet nu al worden
uitgesproken. Vergelijk de E.U.

Groet,

Tjerk