mazzel

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Tue Nov 14 23:14:17 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Als ik naar het journaal kijk, en het gaat over de verkiezingen, dan zie ik
iedere keer zo'n  rolletje achterin verschijnen met daarop de beeldmerken
van alle aan de verkiezing deelnemende partijen (en dat zijn er deze keer
weer best een hoop, arme voorzitters van stembureaus van gemeenten zonder
stemcomputer). Het valt mij op, dat ons beeldmerk iedere keer weer opvallend
wordt getoond. Is dat nu toeval, of zit een der laatste Mohikanen op de
redactie van de NOS.

Zo zit ik nu ook na te denken over de gastenkeuze van NOVA vanavond,
Aboutaleb van de PvdA en een veel te gul en simpel opererende kandidaat van
de SP. Wil de redactie de SP belachelijk maken en de PvdA opfohnen=

met vriendelijke groet,

Mr W.T. Jouwstra

Utrecht