'Eigenzinnig liberaal' bestaat niet (& Verkiezingskalender Pechtold)

Mon Nov 13 15:59:51 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Mark Giebels <mark.giebels at GMAIL.COM>,
>Marc-A, wat maak je me nou...? Ik heb je er ruim een maand geleden zelfs
>persoonlijk op gewezen:
>He Marc-A, deze al gezien? Je held Pechtold gebrandmerkt als 'eigenzinnig
>liberaal'.... http://www.d66.nl/page/images/jubileumcongres053.jpg

 Je hebt gelijk... Daar had ik het ook van, van die posters die ik overal
 zie (de mijne niet gehad trouwens; m'n post is donderdag een week geleden
 uit de bus gepikt, waaronder gegevens van m'n nieuwe credit card en m'n
 nieuwe adsl-naam/password).

 Ik zie trouwens net dat AP z'n media-optredens online heeft gezet,
    http://www.pechtold.nl/calendarcontrol/?mid=100068
 Vanavond dus dat gedoe over de ChristenUnie op de TV. Oftewel: Europa
 vs. euthanasie... (of zoiets). 'Nederland Kiest' (voorheen: Nova) is zo'n
 beetje de enige plaats waar het vandaag de dag nog enigszins over de ver-
 kiezingen gaat. Gisteren bij het Buitenhof waren de verkiezingen zelfs al
 achter de rug...

 Zaterdag zit Bertus trouwens in 'Dit was het nieuws'...