'Eigenzinnig liberaal' bestaat niet

Mon Nov 13 14:44:42 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Aart van Boeijen <aleph at luna.nl>,
>Volgens mij gaat de partij niet ten onder aan verkiezingsleuzen zoals de
>hieronder besprokene, maar aan het feit dat ze om de een of andere manier
>intern onder de voet gelopen is door muggeziftende bedweters van het
>chaggerijnige soort (vroeger heette dat azijnzeikers).

 Maken de betweters de verkiezingsleuzen of zijn ze daar juist op tegen ?
 (Je opmerking kan op twee manieren worden uitgelegd).

 Ik vind overigens dat Pechtold het heel goed doet... ondanks het compromis
 m.b.t. de leuze (het is waar: ik heb weinig op met leuzen). Een letterloos
 logo dat blijft hangen, daar zie ik meer in - zoals die tomaat bij de SP,
 die is briljant, of zo'n lieveheersbeestje tegen zinloos geweld. D66 als
 groene druif of als groene rups... een logo dat nog iets moet worden; zoiets
 suggereert pas echt verandering.