'Eigenzinnig liberaal' bestaat niet

Aart van Boeijen aleph at LUNA.NL
Mon Nov 13 12:53:58 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Volgens mij gaat de partij niet ten onder aan verkiezingsleuzen zoals de
hieronder besprokene, maar aan het feit dat ze om de een of andere manier
intern onder de voet gelopen is door muggeziftende bedweters van het
chaggerijnige soort (vroeger heette dat azijnzeikers).

Groet,
Aart van Boeijen
Rotterdam