Naar de campagnebus van D66 geweest

Ger gmw.arts at HOME.NL
Sat Nov 11 20:30:34 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zie het maar als kritiek maar dan wel opbouwende hoop ik.
De eerste die zich lieten zien? De campagne loopt nog maar even hoor.
Verkiezingen zijn geheim toch, dus hoe weet je zoiets, er staat ook, de
vraag is.
Dat je mij niet hebt gezien kan kloppen, je kent me niet eens en wees niet
teleurgesteld, ik jou ook niet. Dat de lokale mensen niet zijn komen opdagen
zegt of iets over de lokale mensen of iets over het bestaan van die
afdelingen toch?
Waar ik was in Blerick kon men het duidelijk zien, er was niks van bekend.
Er was gewoon het winkelende publiek en daar vielen wat mensen in groene
jasjes tussen. Ik woon er vlakbij en bij toeval gezien op internet.
Ik ben jaren actief geweest lokaal maar dat laat mijn gezondheid niet meer
toe en al was dat niet voor D66.  Wat ik laat weten is dat wat ik vind dat
er aan mankeert. En anders gewoon tevreden zijn met het aantal zeteltjes.
Maar dat lijkt me erg stug, D66 staat al op 2 momenteel.

Maar ik begrijp dat je jammer vindt dat we jou niet persoonlijk hebben
aangesproken. Was dat toen je met een hele kluit allemaal bij de
oversteekplaats stond naar de parkeerplaats en er de folders wilde uitdelen?
Leg me maar eens uit wat je moet bij zo'n lokaal winkelcentrum terwijl je
een behoorlijke stad bij de hand hebt, net als Roermond of den Bosch.

En een Mark en Salima ken ik niet zo maar hoor en ik volg het nog wat, dus
laat staan de mensen die zich er niet in verdiepen.

Ger