Peilingen De Hond 4 november 2006

Ger gmw.arts at HOME.NL
Mon Nov 6 08:13:31 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Nee Kaj,

die bedoeling had men natuurlijk niet alhoewel men er wel is op gewezen. Men
dacht alleen zichtbaar te zijn in een kabinet ipv erbuiten.
Steeds werd er maar geroepen, het zijn maar peilingen. Dat is ook zo soms,
behalve als ze altijd in een bepaalde richting wijzen, helaas. Maar ja, de
durf was er niet toen, men had op heel andere onderwerpen moeten breken.
Toen men brak bleef men het kabinetsbeleids steunen zei men, glad verkeerd
dus. Ik zie niet wat je in 16 dagen nog even kan veranderen in die peilingen
maar misschien zit ik er naast.
Wellicht nu iets anders maar het was in mijn ogen toen de waan van de dag.

Ger