D'66 in het "nieuws"

Kaj mail at KAJLEERS.NL
Sat Nov 4 14:49:33 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>Je hebt gelijk Steven. Vraag je netjes aan Kaj of het zo'n snelle
journalist
>is van het type Arg Listig, die als het hem even niet bevalt van partij
>verandert, krijg je allerlei beschimpingen over je heen. Yes Yes. Dat
schiet
>ook niet op.

Als je het nétjes gevraagd had, had je ook een net antwoord gekregen. Maar
je hulde je 'vraag' in een persoonlijk en negatief oordeel en ook nu weer
probeer je via een derde wederom een persoonlijke aanval in te zetten in de
hoop op medestanders. Dat soort dingen deed ik vroeger ook.
Toen ik 8 jaar was, op het schoolplein van de basisschool.

En dan het verwijt dat ik zomaar even van partij zou veranderen "als het mij
éven niet bevalt".
Dat laat ik mij niet zeggen, na jaren Jonge Democraten én actief de benen
uit mijn lijf hollen voor D66, op diverse fronten. Mijn beslissing om ook
administratief afscheid te nemen van D66 nadat die partij kennelijk al lang
afscheid genomen had van het eigen gedachtengoed, is dan ook niet op een
achterafje tijdens een namiddag gekomen.

Overigens vind ik het prachtig om te zien dat jij je nu zo onschuldig
voordoet. Je mail waarin je mij 'netjes' vroeg wat voor type journalist ik
zou zijn o.i.d. verzoop haast in het vitriool. Dus kom daar niet mee aan
a.u.b.

Kaj