Nog een Kijktip: D66-campagne op TV

Sat Nov 4 12:01:22 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Bert Bakker <bbakker at USA.NET>, snel reagerende op mijn aankondiging van
 D66 in de Lijstrekkersbus van EenVandaag (een persbericht van de Nieuws-
 bank, trouwens),
>Om 20.20 uur, Nederland 3: de campagnespot in de zendtijd voor politieke
>partijen. In premiere vandaag :-)

 We houden je wel scherp...  :-)

 Bertus, zou je als campagneleider 'alle' dergelijke campagne-updates naar
 de lijst kunnen posten ? ...wel zo informatief... Vooral voor degenen als
 ik die nogal gericht TV kijken en radio luisteren en daardoor veel buiten
 het gangbare blikveld missen.

 Het is echt een rare ervaring dat als je even geen toegang tot Internet
 hebt (en je nooit naar populaire programma's kijkt - ik kwam laatst zap-
 pend Pechtold bij BNN tegen terwijl hij dierengeluiden maakte en een dans-
 je deed - ja, naar zulke programma's kijk ik dus nooit), je vrijwel niets
 van de verkiezingen ziet.

 En nauwelijk doet m'n ADSL-verbinding het weer of via,
    http://www.fluks.dds.nl/javascript/news_d66.html
 stoomt het D66-nieuws weer binnen (vandaag met stip: 'Thom de Graaf benoemd
 tot Eerste burger van Nijmegen' en 'D66 wil parlementair onderzoek naar
 asielbeleid').

 Eigenlijk zou er op http://www.d66.nl een linkje naar zo'n D66-nieuwspagina
 behoren te staan (of, als er principieel niet naar buiten wordt gelinkt, een
 kopie daarvan). Wie daarop klikt, ziet dat er vrij veel gebeurt in D66...
 en da's nooit weg in verkiezingstijd...