D'66 in het "nieuws"

Aart van Boeijen aleph at LUNA.NL
Thu Nov 2 10:52:43 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein,
Mensen die niets anders kunnen dan partijgenoten uitschelden lijken op
kinderen die wel aan de gezinstafel durven te ruzien over het toetje maar op
het schoolplein zich altijd achter de rok van de juffrouw verschuilen. Ik
begrijp wel dat je iemand wil laten genieten van je gezwollen proza, maar
ook dat niemand daarop zit te wachten.

Groetjes,
Aart van Boeijen Rotterdam