Bloedzeteltjes (en Kaj)

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Thu Nov 2 10:13:17 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

w.t. jouwstra wrote:

>Ach ja Hein,
>
>Er zijn nu eenmaal pseudopolitici die hun ambities verstoppen achter grootse
>daden

Grootse daden lijken me nu juist de ideale vervoermiddelen voor ambities.

>en nog veel grotere woorden

Nog groter dan groots, zeg je dus. Dat is wel hééél groot.

>en de ideale wereld verbeelden aan de hand
>van rampspoed dat anderen is overkomen.

leg dat eens uit. Interessante these, ik begrijp er alleen geen snars van.

> Die de aardappel adapteren

Roseval?

> en die ook gaan eten (hem roken had ook gekund: dat is poffen gaan heten) en als
>aardappeleters toch ook de geschiedenis bereiken.

Ook dat behoeft nadere uitleg. Ben benieuwd naar de uitleg van al deze
cryptiek.  Vrinedelijke groet, HvM, LDzP