Niet de kosten maar getallen tellen richting verkiezingen

Kaj mail at KAJLEERS.NL
Wed May 31 11:47:51 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Niet zo sarcastisch a.u.b., daar ben ik niet zo van gediend. Ik heb mij op
deze maillijst geabbonneerd in de hoop dat ik hier minder, veel minder
aantref wat ik op zovele (inmiddels gesloten) fora trof.

En ja, zoals ik het zei, zit het: de nieuwe WIA geldt voor mensen die er nu
dus instromen. En daarom gaat men in Den Haag straks roepen dat je appels
dus niet met peren kunt vergelijken. Zie Lubbers bijvoorbeeld in '86, en zo
verder.