Kijktip: De nieuwe gezichten van D66

Wed May 31 11:18:21 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Eens Bart,

Een prijs van maximaal een paar honderd euro voor een lotje van 2,5 lijkt me
ook geen drama.
Het totaal beperken betekent alleen dat er maar weinig mensen samen mogen
spelen,
en dat het dus minder een uitje en minder gezellig is. Daar zit het onnodige
paternalisme.
En ondertussen verdient de overheid leuk bij de Bruna's aan al die
dagelijkse lotjes daar.

Fritz