Niet de kosten maar getallen tellen richting verkiezingen

Kaj mail at KAJLEERS.NL
Wed May 31 10:08:11 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger schreef:
>' Je moet op het einde van de rit kunnen zeggen dat die 500.000 je
> doelstelling was en dat je die hebt gehaald, anders heeft het beleid
> gefaald.'
Aha, maar de WAO is omgezet naar de WIA en binnen die WIA wordt onderscheid
gemaakt tussen twee groepen, hé. En dus kun je naar hartelust gaan goochelen
met cijfers. Je kunt in ieder geval beweren dat je geen appels met peren
moet vergelijken als je herinnerd wordt aan die 500.000 doelstelling, "want
die gold de WAO en die bestaat eenvoudig niet meer, meneer!"

Zo gaat dat.