Kijktip: De nieuwe gezichten van D66

Wed May 31 00:26:13 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

't Schijnt in heel NL zo te zijn, of het prijzengeld moet minimaal zijn.
Amsterdam gedoogt het nog, maar Cohen overweegt een verbod, gedoogstop.
Ja sinds de Hells Angels tot verbijstering van omliggende landen hier vrij
spel hadden
en machtig werden als controleurs van drugs en horeca,
toont Cohen binnenkort daadkracht, aanpakken die oudjes en jongeren uit
Amsterdam
en de rest van NL die met bussen komen om iets anders te doen
dan te zuipen en te hoeren en snoeren...