D66 heeft 8 kandidaat-lijsttrekkers

Tue May 30 12:24:52 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 30-mei-2006, at 12:08, Mark Giebels wrote:

> Een lijsttrekker is overigens geenbestuurder,

Nee, maar een lijsttrekker zal moeten samenwerken. Dat
kon Hein aantoonbaar niet. Rekening houden met de
mensen voor wie hij eigenlijk moest besturen kon of
wilde hij niet. De vleesgeworden regent is dus jouw
favoriete lijsttrekker voor de anti-regenten partij?

> het verhaal, de boodschap staat voorop.

Dus als je maar een mooi verhaal houdt is het in orde?
Geloofwaardigheid van de persoon doet er niet toe?

Wat denk je wat er gaat gebeuren als het serieus wordt
en het getier van Hein komt boven water?

> En wat ik van hem
> heb gehoord en gezien staat me over het algemeen wel aan. Plus, er
> moet een andere weg ingeslagen worden met de partij....

Aha, het wordt dus een soort wanhoopsoffensief, met iemand
aan het roer die voornamelijk opvalt door zijn Leidse bek en
onverbeterlijke ijdeltuiterij?

> Maar zoals ik al zei, ik heb vooral behoefte aan heel veel meer info,
> en dan niet over verledens, maar over plannen en visie.

Is dat al niet veelbetekenend?
Meer dan dat Hein het allemaal anders wil gaan en niet bij de
'Haagse Kaasstolp' wil horen hebben we nog niet van hem
gehoord.

(Pechtold wilde ook niet bij de Haagse Kaasstolp horen en werd
daar onmiddellijk op afgeserveerd. Het is dan ook een zeer
belegen, als je mi de flauwe woordspelign even vergeeft, trucje -
uit de tijd van Dries van Agt.)

> En daarbij, Hirsi Ali komt ook overal mee weg in de media....... ;-)

Maar zij wordt beschouwd als een mooie en nog tamelijk jonge
vrouw. Hein is een vadsige oude man van tegen de zestig.

Erik vdMb