D66 heeft 8 kandidaat-lijsttrekkers

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Tue May 30 12:08:10 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Erik, we kennen je opvatting. Een lijsttrekker is overigens geen
bestuurder, het verhaal, de boodschap staat voorop. En wat ik van hem
heb gehoord en gezien staat me over het algemeen wel aan. Plus, er
moet een andere weg ingeslagen worden met de partij....

Maar zoals ik al zei, ik heb vooral behoefte aan heel veel meer info,
en dan niet over verledens, maar over plannen en visie.

En daarbij, Hirsi Ali komt ook overal mee weg in de media....... ;-)

GRoeten,
Mark Giebels