The Crucible (vragen aan Marc)

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Mon May 29 07:06:06 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hoewel geen "Erik-gelovige" geef ik je ditmaal gewoon gelijk, Erik: een
obsessie kan leiden tot rare uitspraken en kromme historische
vergelijkingen. Maar een vraag heb ik ook: kun je die epitheta ornantia
rond personen voortaan niet weglaten. Dat zal je bijdragen een stuk
leesbaarder maken.
hv,u
------