Twijfel en indeterminisme (was: lijsttrekker)

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Sat May 27 10:31:12 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 5/27/06, Dr. Marc-Alexander Fluks <fluks at dds.nl> wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  Martijn Meijering <mmeijeri at XS4ALL.NL> over het ondergangsscenario van
>  Hein van Meeteren <heinwvm at CHELLO.NL>,
>
>  [Eigenlijk is het heel erg dat je die vraag stelt - maar okee, leg ik het
>   nog 1 maal uit...]
>
>  Het *gaat* al anders - dat is nu juist het punt. D66 is gekaapt. Niet het
>  electoraat loopt weg van D66 maar D66 loopt weg van haar electoraat. Wil
>  het ooit nog goedkomen met D66, dan moet het juist *niet* anders. Okee,
>  behoudens wat aanpassen aan gewijzigde tijden.

Wat bedoel je met 'goedkomen' Marc? Dat het weer jouw partij wordt?
Want als je ermee bedoelt dat er weer zetels gewonnen gaan worden, dan
analyseer je wel heel deterministisch.... :-)

En ik heb niet het idee dat er veel mensen op jouw koersloze
dobberende boot zitten te wachten, dan nog liever een Titanic met een
toekomstvisie....

Groeten,
Mark Giebels