Hirsigate: AHA beschuldigt momenteel degenen die het in de Kamer voor haar opnamen

Wed May 24 21:42:49 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik, eeder,
>Ze verraadt momenteel al die hysterici die in de Kamer voor haar opkwamen.
>Wel, ze wisten waar AHA toe in staat is...

 Hein van Meeteren <heinwvm at CHELLO.NL>,
>Ik moet zeggen: dit is werkelijk verbijsterend. Ben benieuwd hoe dit
>boemerangt!

 Van de week (vrijdag ?) stond iets dergelijks in zowel de New York Times
 als de Washington Post (?). Daar zal het mogelijk vandaan komen. Maar ik
 heb het in meer kranten gezien. Bron is AHA herself...

 Ach, die Kamerleden moeten niet mopperen. Ze leven nog, Van Gogh is dood.