Hirsigate: 'Submission' was plagiaat

Martin Lentink martinlentink at D66GELDERLAND.NL
Wed May 24 12:27:07 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein van Meeteren schreef op Wednesday, May 24, 2006 12:10 PM :
<...>
> Ik kan, misschien iets nuchterder, wel meegaan met zijn fascinatie.
<...>
> te vergoelijken. Dat is fascinerend om te aanschouwen!

Maar die fascinatie wordt niet door een ieder gedeeld.
Sterker, ik krijg de indruk dat de meesten hier voelen dat die fascinatie ze
door de strot wordt geduwd, en daar niet onverdeeld gelukkig mee zijn.
Mogelijk kun je een fascinatie met /standpunten/ ontwikkelen. Die fascinatie
met /personen/ heeft voor mij altijd iets Prive/Weekend/Story-achtigs.
Ieder z'n meug....

met vriendelijke groeten,

Martin Lentink