'Zaakwaarnemer Hirsi Ali' betrokken bij miljoenenzwendel

Wed May 24 09:01:09 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik, eerder,
>Zoekt men naar deze twee adressen bij de KvK, dan vindt men, (...)
> - Een administratiekantoor in Amsterdam waar een gigantisch aantal firma's
>   gevestigd is,

 Henk Vreekamp <vreekamp at KNOWARE.NL> (terug van weggeweest, computerklok
 staat nog op vakantietijd),
>Weet je trouwens wel wat een administratiekantoor doet, Marc? Wat zou je
>denken van belastingen?

 Oops, voor de goede orde: die kreet 'administratiekantoor' kwam van mij.
 Ik kom hier vrijdag a.s. langs (het is vlak bij het station WTC, tegenover
 het gerechtshof, en ik trein die dag naar Leiden en Alphen aan den Rijn),
 dan zal ik eens meteen eens kijken naar het hoe en wat.

 Het gaat overigens om een zwendel van 50 miljoen Euro, niet om iets met de
 belastingen.

>Dat is, voor een nog beter begrip, wat anders dan een brievenbus van
>een belastingparadijs.

 Die vindt men overigens met,
     http://www.curacao-chamber.an/c-reg/content/companyselect.asp
 (Nederlandse oplichters/maffiosi hebben hier een adres op Schottegatweg
 Oost 11B, daar 'zetelt' het onbestaande 'Trustkantoor Curacao').
 Enfin, niets gevonden...