Waarom prive Erik?

Tue May 23 09:30:55 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Tjerk Jouwstra <tjouwstra at WXS.NL>,
>En dan zijn er ook nog heel veel normale mensen.

 Die schaar ik per definitie in de categorie van de AHA-skeptici, die zijn
 immers 'witchproof' gebleken. Die halen hun schouders op bij al dat gezeur
 van en over AHA.

 Overigens zou 'ervaringsdeskundige' AHA de Nederlandse belastingbetaler 4
 miljoen/jaar kosten. Het feit dat ze weigert opening te geven in haar
 financiele stand van zaken en haar zaakwaarnemer betrokken is bij oplich-
 ting, doet het ergste vrezen.

 Hadden we Tara Oedayraj Singh Varma nog maar (daar liep AHA-gelovige Halse-
 ma trouwens ook achteraan - ze duwde zelfs de rolstoel - en TOSV viel ook
 van haar voetstuk nadat een TV-programma haar bedrog ontmaskerde door haar
 verleden uit te pluizen). Waarom is dat niet in het debat tegen Halsema
 gebruikt ? Na Maxime Verhagen was Femke Halsema immers het meest hysterisch.

 Wat is Erik trouwens stil. Ik zou toch niet iets gezegd hebben dat waar is ?
 Zit Erik dan ook in de film ?
                                                               :-)