Waarom prive Erik?

Ger gmw.arts at HOME.NL
Mon May 22 11:07:28 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Als AHA onderwerp van sprek zal het me een biet zijn hoe hij haar noemt. Als
hij daarmee met jou in discussie kan ik er maar moeilijk tegen hoe hij jou
noemt anders dan gewoon bij je naam. vandaar dat ik ook zei in mijn vorige
bijdrage dat het ook wederzijds gebeurt tussen Marc, Hein en jou. De
beschuldigingen en scheldwoorden vliegen over en weer.
Als Marc vindt dat jij AHA erg gelooft is AHA-gelovige nog scheldwoord
daarmee daar je dat kan trachten te weerleggen. Hij heeft het meestal ook
niet over jou alleen toch?

Ik houdt er maar over op, ik wil alleen maar duidelijk maken dat et zonde is
van een lijst als deze dat er op die manier wordt heen en weer gemaild. Net
als laatst iemand mij verwijtte geen enkele affiniteit met D'66 te hebben en
toch meedeed op deze lijst, ook wel alleen maar mopperen genoemd. Ik heb
daar wat vragen op gesteld maar helaas en verwacht geen antwoord.

Ger